Poradit
MonaLisa
Přítel je závislý a teď přišel i o práci. Nebydlime spolu. Do nedávná jsem to měla v plánu. Sama mám dítě,které mám ve střídavé péči. Partner začal lhát nejen mě ale i svým rodičům. 2x byl u psychiatra a prý má ADHD. Několikrát už se snažil přestat ale když přišla nějaké složitější období začne znovu. Jak s ním o tom komunikovat,aby neměl pocit že na něj tlačím nebo že jsem ho odepsala. Jak mu vysvětlit,že potřebuje odbornou pomoc. Nebo ho nechat spadnout na dno aby si to uvědomil

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím,
asi nedopatřením jste poslala dotaz 2x - na první z nich jsem teď odepisovala, kopíruji pro jistotu odpověď i sem.
Mějte se hezky, MK
Kopie:
doporučuji obrátit se na kolegy u Vás a využít poradenských služeb v osobním kontaktu, který poskytuje více prostoru se doptat na vše co je aktuálně třeba. Veškerá odborná zařízení pracující s uživateli drog, nabízí služby i rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám. Nebojte se jich využít, jsou nezávazné, bezplatné a mohou být i zcela anonymní.
Kontaktní a poradenské centrum, PONTIS Šumperk, o. p. s.
Temenická 1
Šumperk
Zobrazit na mapě
Tel: 583 550 235, 774 716 020
E-mail: k-centrum@pontis.cz
E-mail: livansky.jakub@pontis.cz
https://www.pontis.cz/mladez-a-dospeli/osoby-zavisle-na-drogach-a-alkoholu/
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová