Test na drogy
Sidorka
Dobrý den jsem 2 roky čistá pět dní sem tet užívala heroin nitrzilne.naposledy v pátek minuli týden.v pondělí to bude deset dni bez uzivani me čekají v praci testy na drogy.a celkove vysetreni u dr kde my budou odebírat krev.chci vědět zda na test na drogy může být stále pozitivni.nebo jestly u dr my mohou zjistit uzivani drog.dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
škoda, že jste abstinenci po dvou letech porušila, bylo by fajn se vrátit do zajetých abstinenčních kolejí a ke konzumaci se nevracet. Chodíte někam na následnou péči? Máte kde o relapsu mluvit? Bylo by rozumné se na to více podívat, abyste se tomu pro příště ušetřila a další případné uklouznutí lépe ustála.
Co se týče prokazatelnosti, tak heroin je přibližně takto, ale může to být dost individuální, tyto údaje jsou pouze orientační:
detekce z moči 2 - 3 dny
detekce z krve 1 - 2 dny
Můžete si sama obstarat test a otestovat se, ať víte, jak si vedete.
Tak se držte!
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová