Test na drogy
Katka
Dobrý den chci se zeptat sem 2 roky čistá tet sem 6 dní užívala nitrzilne heroin v pondělí to bude deset dni bez uzivani.v praci me čekají testy na drogy mohou být stále prokazatelne?dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Katko,
před momentem jsem reagovala na Váš první dotaz, který se týká stejné záležitosti.
Kopíruji odpověď i sem:
škoda, že jste abstinenci po dvou letech porušila, bylo by fajn se vrátit do zajetých abstinenčních kolejí a ke konzumaci se nevracet. Chodíte někam na následnou péči? Máte kde o relapsu mluvit? Bylo by rozumné se na to více podívat, abyste se tomu pro příště ušetřila a další případné uklouznutí lépe ustála.
Co se týče prokazatelnosti, tak heroin je přibližně takto, ale může to být dost individuální, tyto údaje jsou pouze orientační:
detekce z moči 2 - 3 dny
detekce z krve 1 - 2 dny
Můžete si sama obstarat test a otestovat se, ať víte, jak si vedete.
Tak se držte!
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová
P.S. ještě bych doplnila, že nelze odhadnout, zda to Váš lékař pozná, uvádíte, že jste užila i.v. - může si všimnout vpichů, případně modřin. Také neumím odhadnout, do jaké míry Vaše užití na Vás zanechalo jiné vnější stopy, omlouvám se, neumím to tímto způsobem odhadnout. Pokud budete chtít, klidně můžete napsat více, skrytá poznámka není vidět na veřejné části webu, tak to zvažte.