Tráva
Bessie
Dobrý den
Už je to pomalu 10 let co nějak kouřím trávu. Někdy bylo období kdy hodně a někdy míň ale vlastně sem ji kouřila skoro furt. Teď po té dlouhé době sem si už uvědomila jak je pro mě těžký bez trávy být,už třeba poslední 3 roky vždy kouřím hlavně před spaním abych usnula a když spím někde mimo domov bez trávy už nemůžu usnout a cítím že mám určitý absťák. Uvědomuji si že to není dobrý a vždy sem říkala že můžu klidně přestat,ale teď když nekouřím dva dny tak už na sobě pociťuju ten absťák nemůžu spát mám hodne myšlenek a vždy si radši teda zakourim aby byl klid ale vím že tohle není cesta. Píšu pro to že chci změnu,ale bojím se to změnit sama protože sama sem to nikdy nezvládla,rodičům to říkat nechci ne že by to nevěděli že kouřím trávu ale netuší jak se to pro mě stálo už vážný. Proto se ptám na nějakou cestu zda mám navštívit už nějakou protidrogovou léčebnu,úplně bych si nepřála aby mě někde zavřeli na odvykacku ale zase vím že je potřeba tohle vyřešit .
Díky moc Lucie Hxxxxxxx

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Lucie,
děkujeme za sdílení Vašeho příběhu. Je fajn, že chcete řešit svou situaci, která už překračuje nějaké meze. Určitě je dobře, že na to nechcete být sama. Můžu Vám nabídnout možnost probrat to cestou online léčby na stránkách www.koncimshulenim.cz., tzv. internetová léčebná intervence, určená zejména problémovým uživatelům, kteří chtějí se svým užíváním něco dělat. Další možností je ambulantní léčba v adiktologickém zařízení typu Aditkologická ambulance, kde můžete využívat individuální a skupinové poradenství https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ambulance/ Podobně již s denním skupinovým programem během pracovních dní je ambulantní léčba v Denní stacionáři https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/stacionar/
Pokud nejste z Prahy, dejte případně vědět místo trvalého bydliště a pokusíme se Vám dát odkaz na podobné služby v blízkosti.
Držím Vám palce, ať najdete pro sebe to nejlepší řešení.
HS