Trava
Maličká
Dobrý den,19 let kouřím trávu.Skank.kdyz si nezakourim jsem strašně nervózní a vztekla.uvedokila jsem si že už nechci.Strasne to omezovalo mě i mé blízké.uz týden nekouřím ale ta chuť je pořád.jak dlouho trva než mě přejdou myšlenky na to že bych dala jointa?Dekuji

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Maličká,
Děkujeme za Váš dotaz.
Předně bych Vás chtěla ocenit, že jste se rozhodla pro tak velký krok. Po 19 letech užívání to je totiž jako rozhodnout se vyměnit životního partnera, se kterým Vám už pěkně dlouho není dobře. Chce to odvahu a tu jste projevila, super!
Doba, za jak dlouho člověk přestane po látce, na které je závislý prahnout se liší a je hrozně individuální. Pokud jste pevně rozhodnutá, doporučila bych Vám vyhledat odbornou péči v pomoci s abstinováním, tedy nejlépe péči adiktologa - zde kontakty: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/?t=3&r=. Můžete také vyzkoušet tento program : https://koncimshulenim.cz/.
Myslím si, že na tak velký krok je lepší najít podporu než se s tím prát sama.
.
Budu Vám držet moc palce, ať se abstinování stále daří. Pokud byste potřebovala nějaké další doplňující informace, určitě se na nás obraťte.
Markéta