Špatný vpich
Didi
Ahoj co mám dělat kdys sem si špatně Pichla do Lotka a udělala se mi boule a bolí mě noha při chůzi a čemkoliv nevím můžete mi poradit prosim

Odpověděl: Markéta Černá
Zdravím, Didi,
Díky za Váš dotaz.
Je těžké určovat takhle na dálku, o co se jedná. Podle toho, co popisujete by se mohlo jednat o absces. V každém případě by Vás měl vidět někdo osobně a na bouli se podívat.
Máte možnost navštívit lékaře v místě bydliště, nejlépe chirurgickou ambulanci. Další možnost je navštívit nejbližší K - centrum, kde můžete využít (anonymně) zdravotnické ošetření, případně svůj stav konzultovat s někým znalým. Když nám dáte vědět nějaké bližší větší město, obratem Vám zašleme kontakty.
Určitě znovu do postižené končetiny neaplikujte a pokuste se omezit další užívání, pokud to nepůjde, zvolte jinou formu aplikace např. kapsle.
Pokud by se Vaše obtíže zhoršovaly - měla jste teplotu, kůže okolo boule by měnila barvu a byla horká, tak vyhledejte OKAMŽITĚ lékařskou pomoc.
Držím Vám palce, ať obtíže co nejdříve ustoupí.
Markéta