parno a huleni
polohruba mouka
Dobry den jmenuji se pepa a je mi 23 let uz kdyz mi bylo 15 tak jsem skousel travu nrmel.jsem moc rozumu i kdyz vim ze to bylo nezakone ale tu dobu mi to bylo jedno a tedka ve 23let zacal jsem prodavt travu parno kokain proste abych jsi neco prividelal ale uz stim nedokazu seknou nevim jako cim to je jestli jsem drogove zavisli nebo nevim ale uz nechci brat a ani prodavat ale nemuzu se toho zbavi vydrzim to maximalne tri dny a pak mi vsichni pisou jeatli neco nemam atd... A uz jenom to me to laka a moje otazk jsou jsem drogove zavisli ? Nebo je to nejaka porucha ? Diky za odpoved gezky zvytek rana

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Pepo,
díky za dotaz, ale asi byste se měl ptát hlavně sebe, co je pro Vás motivem v pokračování. Píšete spíše o prodeji než o samotném užívání drog, což je zřejmě dobrý přivýdělek a zároveň adrenalin.  Nemáte obavy ze zatčení a následného trestu? Co se týká prodeje, moje doporučení je- skoncujte to dříve než Vás dostihne trest a to by byla vzhledem k Vašemu věku škoda.  Pokud přemýšlíte nad abstinencí bylo by dobré kontaktovat adiktologické zařízení typu kontaktní centrum, kde si můžete zjistit možnosti léčby a co proto musíte udělat. Když nad tím budete přemýšlet sám nebo s dalším uživatelem, tak nic nezměníte a budete setrvávat na jednom místě.  Tyto služby jsou bezplatné a mohou být anonymní, než by Vám pomohli zprostředkovat léčbu. V Praze funguje KC SANANIM na Praze 5. Můžete se kouknout na stránky www.sananim.cz.
nebo zavolat na poradenskou linku 602 666 415 ve vsednich dnech mezi 13-17 hod. Mohu Vám dát i kontakt na podobné zařízení mimopražské, jestli nejste v dosahu. Zkuste o tom popřemýšlet a také nad plány, kam byste se chtěl v životě posunout dál.
Držím palce, ať se správně rozhodnete.
Za Drogovou poradnu
HS