19let drogy
lolipop
dobry den,jsem uzivatelem 19let pervitinu a chtela bych stim prestat ale moje vnitrosti me to moc neumoznuji,kdyz si dam jsem happy a bolesti prestanou,kdyz je v sobe nemam bolesti pretrvavaji klidne i 5mesicu,nejdelsi moje doba abstinence,prosim o radu jak telo uvest do normalu,jsem psychicky i fyzicky na tom spatne

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
užívat skoro 20let není opravdu málo, chápu, že to není jednoduché.
Vydržela jste 5měsíců nebrat, ale fyzický stav Vás vrátil ke konzumaci zpět, pokud to chápu dobře (?)...
Asi by nebylo od věci nechat si udělat různá vyšetření, aby se zjistilo, jak na tom fyzicky opravdu jste a zda by se nedalo se zdravotními problémy něco dělat, možná by to pak bylo snesitelnější.
Také by bylo rozumné mít terapeutickou podporu, uvažovala jste o nějaké formě odborné pomoci?
Docházíte někam do Kontaktního centra?
Klidně se můžete o sobě více rozepsat, třeba něco vymyslíme. Můžete k tomu využít skrytou poznámku, ta není součástí veřejné části webu, nikdo ji tedy neuvidí, jen pracovníci této poradny. Není čeho se bát.
Budu ráda, když se ještě ozvete.
Mějte se zatím fajn, Markéta