boule po 10 dnech
Nalim
Ahoj,asi před 10 dny jsem u u známejch na akci, a přemluvili mě,abych si nechal píchnout pervitin.bylo to vše v pohodě,ale nyní se mi na ruce v místě pichu udělala bole a ruku nemůžu natáhnout,ani skrčit!teploty nemám,pouze tu bolestivou bouly!co pomůže!jsem na malém městě,nechci jít k doktorovi

Odpověděl: Markéta Černá
Zdravím, Nalim,
Díky za Váš dotaz.
Podle toho, co popisujete, by se mohlo jednat o absces, který mohl vzniknout v důsledku infekce místa vpichu. To může nastat, pokud není použitá jehla sterilní nebo se nedodrží správný hygienický postup při aplikaci. Za jak dlouho absces vznikne (a jestli vůbec) závisí na každém člověku individuálně, tedy konkrétně na jeho organismu, jak rychle se případná infekce rozšíří. Tedy je možné, že se Vám obtíže objevily až 10. den po aplikaci.
Je možnost navštívit nejbližší K - centrum, kde můžete využít (anonymně) zdravotnické ošetření, případně svůj stav konzultovat s někým znalým. Když nám dáte vědět nějaké bližší větší město, obratem Vám zašleme kontakty. Chápu Vaše obavy z návštěvy lékaře, ale v této situaci bych Vám ji i tak doporučila. Pokud byste situaci neřešil, mohl by se problém ještě zhoršit. Zdraví máte jen jedno, tak ostych stranou.
Pokud by se Váš stav zhoršil - objevily se teploty, kůže byla horká a šířilo se zarudnutí OKAMŽITĚ vyhledejte lékařskou pomoc.
Držím Vám palce, ať vše dobře dopadne.
Markéta