drogy a sex
desperate guy
Dobrý den,
Mám prosím otázku, asi by bylo fajn se o tom pobavit mezi očima, ale bohužel zoufalá situace si žádá zoufalé činy..
Za pár měsíců mi bude 30 a drogy užívám od 19 let. Interval a četnpstz braní byla proměnná, ale chci se zeptat. Již před cca 5ti lety jsem zaregistroval, že jsem měl problém s erekcí a vlastně jsem si asi dokázal udělat dobře lépe sám, než si to nechat udělat od přítelkyně. Byl jsem nešťastný a necítíl jsem se dobře, časy se změnily a přítelkyni mám teď jinou již skoro 4 roky. Tento problém jsem neregistroval i přesto, že se našly chbíle, kdy jsem si to třeba taky chtěl udělat sám, protože to ve vztahu nebylo úplně nejideálnější.
Věc se nyní má tak. že bych chtěl být aktivní v sexuálním životě, ale zkrátka a prostě mi to nějak nejde. Nemám na to chuť a vlastně mi to ani nijak nechybí.. Dřívě ve vztahu jsem to měl jinak, apetit byl vysoký a vyžadoval jsem to sám od sebe.. Moje braní se v úrůběhu času zintenzivnilo ale apetit zmizel... Bylo mi ublíženo hned měkolikrát... xkrát mě podvedel a já jsme to vše "přešel" ale vlastně asi nepřešel.. nyní mě jen a pouze mrzí, že nědokážu být aktivní, já bych chtěl, ale moje já a ten tam dole nějak jako nechce...
Momentálně řeším situaci modrasilama na černo atp.. Je možné, že bych si zúůsobil erektilní dysfunkci sám?
Nebo je možné, že se to týká, jen konkrétnéí osoby?
Dokážete mě prosím poradit a nasměrovat na někoho, kdo mi s tímto problémem pomůže? Nemám pocit, že bych byl impotentní a bylo mi to cizí, to ne. Jen si říkám, že odpustit xkrát nevěru možná není možné pro člověka, který ctí své zásady a vlastně skoro ve 30ti letech jde poprvé proti nim a potom se dějou takové věci.. Myslíte si, že je to psychické a nebo to může být i fyzické?
Mockrát děkuji za váš čas
Hezký den,
Tomáš.

Odpověděl: Amrit Sen
Desperate, zdravím Vás,
díky za důvěru a otevřenou zpověď.
Nepíšete, jaké drogy užíváte, pokud jde o opioidy, benzodiazepiny, či jiné "zpomalovací" látky, mohla by být přímá souvislost nasnadě, ale i mnoho dalších látek a léků se může na erektilní dysfunkci a sníženém sexuálním apetitu významně podílet, tím spíš při dlouhodobém intenzivnějším užívání.
Popravdě, příčinu Vašich potíží nemůže takto na dálku nikdo určit, to může spolehlivě pouze lékař, nejlépe sexuolog s přihlédnutím ke všem informacím, které byste mu měl otevřeně při důkladném vyšetření poskytnout.
Variant je mnoho, potíže mohou mít somatickou, psychickou i obojí příčinu.
Doporučuji Vám tedy vyhledat odbornou pomoc lékaře specialisty, otevřeně s ním o všem promluvit a možná zvážit, jestli nedozrál čas na změnu životního stylu.
Budeme rádi, když napíšete, jak se situace vyvíjí a jestli Vám byla odpověď užitečná. Kdybyste měl zájem o podporu v rozhodnutí řešit svoje užívání drog, napište ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty na odborníky a zařízení, která poskytují bezplatnou podporu, poradenství a pomoc lidem, kteří užívají návykové látky, obratem pošleme, myslím, že by Vám mohla pomoci i konzultace s psychiatrem - adiktologem.
Přeji Vám vše dobré, krásný máj,
Amrit Sen.