tramal
miluska
dobry den , casto me boli zada pri praci mi to dela potize. nebo kdyz me zacne bolet zub ci ucho tak je to resenim jen na par dni nez se k tomu dokopu. jsem ale zavisla na hipnotikach, jenze jind leky mepomahaji a ja chci byt v pohode.dekuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Miluško,
děkujeme za sdílení Vašich obtíží. Sama asi tušíte, že léky, které používáte na zdravotní problémy, mají závislostní potenciál a k zlepšení zdravotního stavu Vám nepomáhají. Opravdu bude nutné navštívit praktického lékaře, který Vám dá žádanky k vyšetření a na základě toho pak se stanoví další léčebný plán. Vedle toho je potřeba řešit i Vaši závislost na hypnotikách. Je vhodné a bezpečné to řešit za lékařského dohledu. Můžete to probrat se svým lékařem, který Vám léky předepisuje nebo si léky sháníte jiným způsobem? Můžeme Vám dát i odkazy na odbornou pomoc v místě bydliště, pokud nám napíšete, které větší město máte v blízkosti.
Dejte si šanci a zkuste to řešit jinak, předejdete tím větším problémům.
HS