Thc test z potu
Tonda
Dobry den ve stredu jsem naposledy uzil marihuanu kterou jsem uzíval cca 1 tydne a brzo me ceka test nejspise z potu na thc jak dlouho je v mem potu thc pripadne nejake rady jak to zamaskovat nebo jak prispet k negativnimu vysledku?

Odpověděl: Markéta Černá
Zdravím Tondo,
Díky za Váš dotaz.
Test THC z potu může být pozitivní cca týden až max. 14 dní. Je to ale dost individuální - záleží  na vlastním metabolismu člověka a kvalitě konzumované drogy.
Bohužel Vás zklamu ale výsledky nijak zamaskovat  a tím pádem ovlivnit nelze.
Nevím, z jakého důvodu máte být testován ale je možné případně provést krevní odběry aby se prokázalo, zda se v krvi nachází aktivní metabolity THC ( tedy, že byste byl přímo pod vlivem) a nebo ne.
Pokud budete ještě potřebovat, určitě se ozvěte.
Držím palce.
Markéta