Drogy
Lukyna
Dobrý den rád bych se zeptal nebo bych potřeboval poradit co mám dělat když sex jako takový pro mě není zajímavý.Pokud si dám ale pervitin mám okamžitě potřebu se převléknout za ženu a čím je moje vizáž podobnější ženě tím jsem spokojenější.moje potřeba převléknout se trvá už od puberty. Můžete mi poradit co bych měl dělat.dekuju za reakci

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za dotaz - obávám se ale, že toto je dotaz spíše na sexuologa než na drogovou poradnu. Píšete, že se máte chuť převlékat po užití pervitinu. Předpokládám ale, že tento zájem se ve vás probouzí i jindy? Tedy i když jste neužil, pokud to tedy u sebe pozorujete už od puberty, dalo by se to předpokládat.
Pervitin může probouzet a prohlubovat některé úchylky, které by bez této aktivizace ani nepřišly ke slovu. Pokud přestanete brát pervitin vše se možná uklidní a vy začnete žít normálním sexuálním životem.
Nebo naopak ne a vy zjistíte, že toto je to, co vás uspokojuje. To už je ale opravdu na sexuologa.
Neváhejte a obraťte se na některou z poraden, kontakty najdete na webu.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková