Hhc test
Kiliba
Zdravím, četl sem zde v nějaké z vašich odpovědí to že " že předběžně laboratorní imunochemické testy na THC dávají odezvu i na HHC. ". To znamená že lze být, při každodenním užívání HHC, pozitivní na THC pouze z testů z krve? Reaguji na hhc například i drogové testy že slin? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
dostupné informace se různí. Kolegyně zjišťovala informace přímo v Toxikologické laboratoři, kde jí sdělili to, co sám citujete. Z toho by logicky vyplývalo, že testy mohou být positivní. Toxikologické laboratoře však netestují pouze krev, velmi podrobné výsledky získáte i z moči. Laboratorní testy jsou schopné zachytit konkrétní látky a jejich přesné množství a z toho odvodit další podrobnosti.
Pokud chcete získat nejčerstvější informace, obraťte se přímo na některou z laboratoří, která se této problematice věnuje, např. sem (tel. +420 224 911 267 (pohotovost/konzultace)). Zda bude reagovat slinný test na HHC nemám nejmenší tušení - podle některých se HHC metabollizuje jinak než THC a tak bude záležet, na kterou konkrétní látku nebo skupinu látek reaguje užitý test, určitě tedy bude záležet na konkrétním testu, ale výsledek může ovlivnit i více proměnných (například pokud jste občasným uživatelem THC, může reagovat test na něj, nebo se může stát, že i HHC bude obsahovat určité množství THC, které způsobí reaktivitu testu). Na webech se objevují různé informace a zkušenosti uživatelů HHC, kteří tvrdí, že test nereaguje, mluví o vlastních zkušenostech, jen s některými výrobky HHC. Žádný výzkum nebo důkaz pro ani jedno tvrzení v tuto chvíli nemám k dispozici.
Pokud jde o právní souvislosti, mohu vás odkázat na Právní poradnu - zde.
Snad tedy alespoň takto.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.