pomoc
annnooss
Dobré odpoledne, navštívila jsem dnes kamaráda, a na chodbě jsme se potkali s jeho drogove zavislým sousedem, užívá pervitin, už mi o něm parkrat rikal..
dotaz smeruji k tomu, ze p.soused se pred nasima ocima uhodil pri padu do hlavy, tekla mu krev, je psychicky labilni, o tom nepochybuji, neustale rika nejake blaboly a ja bych mu rada ulevila prostrednictvim nejake urgentni odborne pece.
nejsem si jista zda zavolat zzs. a nebo kam se pohotově obratit, díky a

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
je od vás moc milé, že se zajímáte o osud cizího člověka. Souseda vašeho kamaráda můžete nasměrovat na Kontaktní centrum, to je nízkoprahové zařízení, které se stará o lidi užívající drogy. Můžete mu předat kontakt, případně ho doprovodit nebo využít poradenskou linku K centra.
ZS by v tomto případě nebyla moc dobré řešení (v ohrožení života samozřejmě ano!) zdravotníci se někdy k lidem, kteří užívají drogy nechovají nejlépe. Není to samozřejmě pravidlo.
Posílám vám kontakt na pražské zařízení. Pokud jste odjinud, napište nám jaké máte poblíž větší město a my pro vás vhodné kontakty vyhledáme.
V případě dalších dotazů se na nás kdykoliv znovu obracejte.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
poradenská linka: 602 666 415 (po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebookwww.facebook.com/kacko/
Pondělí
13 - 19
Úterý
9 - 19
Středa
13 - 19
Čtvrtek
9 - 19
Pátek
9 - 19
Víkendy a svátky
13 - 19
https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/kacko/