relaps
Nikyy255
Dobrý den, cítím se mizerné jsem na mateřské s dvouměsíční miminek furt řve na azylaku se cítím hrozně nechci tam být, mateřská mě nestačí přítel se rozjel před pár měsíci a došli jsme o byvani, já sem pod dohledem ospodu staršího syna mi vzali naší do pěstounske péče nezvládla jsem to, před týdnem jsem měla ve čtvrtek pervitin a v pátek taky pak dojezd čelí víkend ale to jsme si dali s přítelem ale já se v úterý do dneška zas rozjela a beru na to neurol, antidepresiva a tiapridal a snažím se to tajit před přítelem ale ten už to poznal přes videohovor a já furt zapiram, myslela jsem že mě ta pecka spraví ale ne je to hrozný cítím se zas jak troška bojím se jak to zastavit. Poraďte prosím

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Nikyy,
moc díky za Váš dotaz a za otevřenost. Dle toho, co píšete, nejste v jednoduché situaci - sama na azyláku, pečujete o novorozence, bez peněz, zázemí....Ptáte se , jak to zastavit. Nevím, z jakého jste města, pokud by pro Vás byla dobře dostupná Praha, zkuste se obrátit na Centrum komplexní péče o dítě a rodinu SANANIM. To nabízí již řadu let pomoc rodičům - uživatelům drog. Můžete se zde otevřeně pobavit o tom, co se děje, co se dá v takové chvíli dělat atd. Nemusíte se obávat, vše, co v Centru řeknete, zůstane jen mezi Vámi, pracovníci jsou vázáni mlčenlivostí.
Centrum sídlí na Praze 7, v Janovského ulici. Více se můžete dočíst zde: https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ckp/
Myslím, že by mohlo být fajn mít místo, kde se dá o všem otevřeně mluvit a společně plánovat co a jak dál.
Pokud by pro Vás byla Praha daleko, zkuste se obrátit na nejbližší kontaktní centrum ( k dohledání například zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/. Kolegové z káčka by Vás také vyslechli a případně nasměrovali na vhodnou službu ve Vaší blízkosti.
Určitě by bylo fajn vyhledat pomoc co nejdříve, zmiňujete, že kombinujete pervitin s psychiatrickou medikací. To samo o sobě může být dost velký hazard, nikdy nevíte, jak se tělo s takovým koktejlem popasuje. A ještě v kombinaci se starostí o novorozence, bych se obávala, jak lze tuto náročnou péči zvládnout bez toho, aby hrozil nějaký větší průšvih....
Pokud bychom Vám mohli ještě nějak pomoci, nebo byste potřebovala nasměrovat na vhodnou službu ve Vašem okolí, napište. Do skryté poznámky můžete uvést, jaké větší město máte poblíž a my se Vám pokusíme vhodnou službu vyhledat.
Držím palce, ať se Vám podaří situaci mít situaci co nejdříve pod kontrolou.
Zdravím Vás Andula Novotná