kratom ep zachvat
chelz
Dobrý den v neděli jsem prodělal 2 min zachvát v restauraci. Nikdy předtim jsem nic takového neměl a ani se u nas nikdo neléči s epilepsii, již od roku 2021 březen jsem uživál kratom s 3 měsiční pauzou v loni, pak jsem zase začal 2x-3x denně v dávce dvou č.lžiček, v ten den co jsem měl ten záchvat, tak 10-15 min předtím jsem si ten kratom dal a pak to nastalo, křeč a 2 min max mimo, CT negativni , v nemocnici jsem podepsal reverz a šel domů. ano byla to velká chyba, jsem objednán na Magnet. reso i na EEG , nevite prosím co s tímto? již od neděle jsem se toho kratomu nedotkl a nedotknu, v nemocnici mi řekli,že nemužu půl roku řidit. A šel jsem hned v pondělí k obvodnímu lekaři a ten mi napsal neschopenku, ale bez vysledku mi ji zrušit nemůže, když vše bude negativní EEG/MagReso, tak mě nemužou lečit s epilepsii ne? dočetl jsem se na internetu,že kratom tyto seizures vyvolat může. již s tím končím. rád bych se vrátil do práce, a měl papíry zpět

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Chelzi,
děkujeme za dotaz. Magnetická rezonance i EEG se dělají pro kontrolu, zda opravdu nenaleznou ložiska epilepsie. Pokud bude nález negativní, tak není potřeba léčit epilepsii. Ohledně navrácení papírů nevím, jaké jsou podmínky. Proberte další postup s obvodním lékařem. S kratomem buďte opatrný, i vzhledem k uplynulým reakcím těla. Je obtížné stanovovat, co způsobilo epi záchvaty, ale užívání kratomu může negativně ovlivnit somatický stav. Epi záchvaty jsou více běžnější při vysazování bzd, ale mohou se objevit u vysazení opioidních látek mezi které se kratom počítá.
Určitě nepodceňujte potřebná vyšteření, abyste předešel větším komplikacím.
Držím Vám palce, ať jsou nálezy negativní a Vy jste v pořádku.
Za Drogovou poradnu¨
HS