Postup při podezření
Bobina
Dobrý den, mám podezření, že syn bere drogi,byla u něj nalezená použitá stříkačka, tvrdí, že nic nebere a že to není jeho,ale v jeho okolí mluví o něm jako o fetákovi,nevím jak pokračovat, abych situaci ještě nejhoršího a jak zjistím,že něco bere nebo eventuálně by byl čistý.Dekuji za jakoukoliv radu.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
bohužel jste nenapsala odkud jste.
Určitě by nám to pomohlo lépe vás nasměrovat na správné zařízení, v kterém by vám pomohli a poradili ve vaší situaci.
Níže vám posílám kontakt na pražskou poradnu pro rodiče závislých osob.
Pokud jste odjinud napište nám, jaké máte nejbližší větší město a my pro vás vhodné kontakty vyhledáme.
Poradna pro rodinu, SANANIM
Žitná 1574/51, Praha 1
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ppr/
Zkuste celou situaci řešit s klidnou hlavou. Nedělejte žádné ukvapené závěry a snažte se být trpělivá, jakkoliv to v této situaci může být těžké.
Užitečné informace: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Přeji vám ať vše dopadne co nejlépe.
Za Drogovou poradnu, Marie Saudková