Pervitin plet bez zivota
Anonym
Dobry den, bral jsem pervitin ctvrt roku ob vikend a mam vzhled pleti uplne jak kdybych zestarnul o 10let.. pleti chybi takovy lesk a je jak bez zivota vybledla a chtel bych se zeptat jestli tohle poskozeni je nevratne nebo se to casem zase vrati a budu jak driv.. pervitin uz 3 tydny neberu a zlepseni nevidim
Uz to do sebe nikdy nedam

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za dotaz. Pervitin je droga, která devastuje velice rychle celý organismus. To, co vidíte na své pleti zvenku se pomalu děje i uvnitř. Tři měsíce úplně stačí.
Je skvělé, že jste se rozhodl abstinovat. Zdraví a dobrý fyzický vzhled je legitimní důvod proč braní omezit.
Vaše pleť, stejně jako psychika se dá brzy do pořádku. Počítejte ale spíše se zlepšením v řádu měsíců. Určitě bych vám doporučila zdravý životní styl a stravu bohatou na vitamíny. Zkuste si v lékárně koupit také vitamin E,D a Zinek.
Přeji vám hodně sil v abstinenci.
V případě dalších dotazů se na nás kdykoliv znovu obracejte.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková