Deodorant
Any
Párkrát jsem sfetovala deodorant a od té doby vidím průhledné kmitající tečky...vidím je všude a i se zavřenýma očima.na oční mi řekli že mi nic není nevíte co by to mohlo být a jak se toho zbavit?děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Před časem jsem Vám odpovídala na totožný dotaz, bohužel, touto cestou přes internet, to objektivně posoudit nelze.
Přikládám kopii minulé odpovědi:
omlouváme se, ale neumíme touto cestou posoudit, zda konzumace před lety souvisí s Vaším současným zdravotním stavem.
Je to na vyšetření specializovaným lékařem. Pokud máte za sebou vyšetření na očním, kde Vám řekli, že jste v pořádku, pokračujte dál dalšími vyšetřeními. Může se jednat třeba o nějaký neurologický stav nebo problém s krční páteří, tímto způsobem opravdu těžko říct...
Zkuste to zkonzultovat se svým ošetřujícím lékařem, ať Vám doporučí další vyšetření.
Držíme palce!
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová