Léčení z Pervitinu
Lenka
Dobrý den, chtěla bych se zeptat...
Kam a za kým se má obrátit člověk, který je drogově závislí na Pervitinu a bere ho dva roky v kuse, když se rozhodne pro léčbu? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Lenko,
díky za Váš dotaz. Moc Vám fandím v rozhodnutí situaci změnit! To je skvělý první krok. Dospět k tomu, že moje braní je mi přináší problémy a říci si o pomoc, je skvělý odrazový můstek k tomu, tu změnu opravdu nastartovat. Forem možné léčby se nabízí hned několik, bylo by moc fajn, kdybyste Vaše představy a možnosti probrala s některým z kolegů z odborného zařízení osobně. Společně byste mohli zodpovědět otázky, jaká forma léčby by Vám vyhovovala a sedla (pobytová léčba? ambulantní? individuální? skupinová? kdo by pečoval v době Vaší léčby o děti?) a nasměroval Vás tak na vhodnou službu.
Ve Vašem kraji Vás mohu odkázat na organizaci Drog-out http://www.drug-out.cz/ambulantni-adiktologicke-sluzby/
Nebo, pokud by pro Vás nebyl problém dojet do Prahy, Vám mohu doporučit Centrum komplexní péče o dítě a rodinu SANANIM. To vede Ilona Preslová, která již řadu let pomáhá rodičům s drogovou závislostí.
https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ckp/
Nemusíte mít obavy, pracovníci všech adiktologických služeb jsou vázaní mlčenlivostí, vše co jim sdělíte,  zůstane pouze mezi Vámi.
Pokud bychom Vám mohli ještě nějak pomoci, budeme rádi, když napíšete.
Každopádně moc držím palce, ať se Vaše plány vydaří!
Zdraví Vás Andula Novotná