Někdo mi hodil něco do pití
Anonym👀
Dobrý den mohu se zeptat jaké jsou příznaky nějaké drogy v alkoholu? V klubu jsem se napila pití a spadla mi hlava na stůl neudržela jsem se na nohách a ani otevřené oči spadla jsem byla jsem v bezvědomi a mám výpadky paměti děkuji za odpověď anonym

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Dle toho, co popisujete se může jednat o použití nějakých sedativ nebo hypnotik. Je to však podáno takto od boku, samozřejmě přesnější informaci byste získala toxikologickým rozborem. Léky mohou být v klasické formě tablet nebo i v kapkách. Hodně se tento způsob používal např. v sexbyznyse. Cílem takového jednání je okradení či jiné zneužití dané osoby. Sedativa a hypnotika jsou léky, které působí sedativně na centrální nervovou soustavu. Projevuje se to právě utlumením motoriky, únavou, ospalostí, snížením svalového napětí- obtížná koordinace pohybu, až ke spánku.
Byla jste tam s někým, kdo by věděl o tom, co se s Vámi poté dělo, když si to nepamatujete? Potřebujete v tom nějak dále pomoci, dát nějaké kontakty apod.? Můžete případně napsat více do skryté poznámky, kde jsou informace neveřejné.
Každopádně buďte na sebe opatrná.
HS