Pervitin a test moci
Kevin
Dobrý den, včera v 17:00 jsem měl čáru pervitinu a zítra v 06:00h raní mě můj lékař bude dělat test z moci. Jaká je prosím Vás pravděpodobnost že po 36 hodinách bude test negativní a či vše mám udělat aby negativní byl? Děkuji Kevin

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Kevine,
Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (tedy kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu. Může to být tedy velmi individuální, berte uvedené údaje za orientační. Pervitin  z moče se dá detekovat 3 - 21 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne, Z krve je možná detekce 1 - 3 dny.
Bohužel moc Vám neporadíme, jak testy obelstít. Žádný přesný návod na to není.
Držím Vám palce, aby to dobře dopadlo.
HS