Požití pervitinu
Spelo
Dobré odpoledne... požil sem pervitin ohledně sexu a potřeboval bych poradit jak postupovat po stavu odeznění... bohužel zatím nemohu usnout stav mám klidný ale problém je že mě začíná svědit tvář a nevím jak se zbavit té zarudlosti...a co použít abych dokázal usnout a hlad samozřejmě nemám...moc děkuji za odpověď

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Spelo,
k dotazu se dostáváme až dva dny poté, co jste ho zadal, takže se možná již podařilo Vaše problémy překonat.
Obecně se doporučuje ke zmírnění nepříjemných dopadů po užití pervitinu dostatek odpočinku, doplnění tekutin v podobě naelko nápojů, například minerálních vod, vitamínů a minerálů jako vitamin C, zinek, magnesium..... z bylinek pak může dobře zafungovat například meduňka na zklidnění a právě potíže se spánkem, stejně tak i kozlík lékařský. K očistě organismu pak ostropestřec mariánský.
Co se ještě týká spánku, v lékárnách je volně dostupný melatonin - hormon spánku, který dobře funguje při potížích s usínáním i celkovou kvalitou spánku. Co způsobilo zčervenání a svědění kůže těžko na dálku říct, mohlo se jednat o alergickou reakci na některou z látek, kterými bývá pervitin ředěný...pokud by se problémy nezlepšovaly, což doufám, že se v řádu několika málo dní zlepšení opravdu objeví, bylo by na místě vyhledat lékaře.
Z položeného dotazu se zdá, že nejste častým uživatelem pervitinu, nabízí se tedy otázka, zda chcete v těchto experimentech pokračovat, zda to jednoduše a prostě stojí za to... ....to už je na Vašem zvážení.
Buďte na sebe prosím opatrný.
Za Drogovou poradnu zdraví Andula Novotná