HHC is BEST
hul hhc
Hulte hhc to na testech nic policie nenajde byl jsem dnes na odberu krve a jeste predtim jsem jsi dal hhc bong a joint a nic takze.bomba hulete lidicky ahojky

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
nezlobte se, ale opravdu na  těchto stránkách není možné propagovat žádnou z látek, včetně farmakologické medikace. Tato stránka slouží pro jiné účely. Vaše užívání je soukromá věc a stále platí, že užíváním HHC užíváte sice legální látku, ale látku, která mění vědomí podobně jako THC, byť možná s jinou intenzitou.
Kromě toho jsem se přímo dotazovala na toxikologické laboratoři, kde mi dali odpověď, že laboratorní imunochemické testy na THC mohou dávat odezvu i na HHC. Sice to nemusí být pravidlem, ale jistotu nemůžete mít nikdy.
Za Drogovou poradnu
HS