Pryskirice
David
Dobrý deň chcel by som sa opýtať kamarát fajčil vyzeralo to ako kanabis no na fajke ostala pryskirice skôr čierna hmota ktorá smrdela dosť chemický alebo niečo podobne spálenej gume..ma od vtedy bolesti hlavy a necíti sa dobre..o čo by mohlo ísť nevie či to bolo hnojivom alebo to bolo niečím postriekané..

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Davide,
děkujeme za dotaz.
Z Vašeho popisu mě napadají dvě možnosti, o co by se mohlo jednat.
1. Jak píšete, je možné, že užité konopí bylo kontaminováno nějakým typem hnojiva nebo herbicidů, které se používají k ochraně rostliny proti škůdcům.
2. Je možné, že do konopí byla přidána nějaká další látka, která se většinou přidává, aby zvyšovala účinnost. Nejčastěji se květ obaluje v hašiš oleji a posype pryskyřicí z květů tzv. kief. Celý produkt se nazývá jako "moonrock".
Po dopálení může mít právě načernalou texturu a silný zápach (vlivem spalování oleje a pryskyřice). Díky vysokému obsahu THC má také často silnější negativní vedlejší účinky jako je bolest hlavy, nevolnost a výsledný stav trvá déle.
Váš kamarád by měl dodržovat klidový režim. Doplnit dostatek tekutin, především vody a kvalitní stravu. Pokud by se příznaky nelepšily a bolest hlavy by přetrvávala, případně by se objevila nevolnost, zvracení či další příznaky ať okamžitě vyhledá lékařskou pomoc.
Pokud by se Váš kamarád rozhodl po tomto negativním zážitku s užíváním marihuany přestat, doporučuji tento program - https://koncimshulenim.cz/
Pokud byste ještě potřeboval nějaké doplňující informace nebo měl další dotaz, neváhejte se na nás obrátit.
Markéta