Užití Lysohlávek a prášku na spaní.
Farmaceut
Dobrý večer, právě jsem si šupnul jeden zolpinox a k tomu 3 gramy sušených lysohlávek. Chci usnout a doufám, že se rána dožiju. Je tahle kombinace únosná pro ogranismus ? Nebo je ro hazard. Děkuji a přeji hezkou noc :)

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý večer,
díky za dotaz. Psal jste ho těsně po půlnoci s tím, že jste si nebyl jistý, jestli se dožijete v pořádku rána. Mluvil jste v tu chvíli o tom, že se chystáte jít spát a tak předpokládám, že jste nepodnikal nic nebezpečného a skutečně se snažil zůstat v bezpečí a klidu. A pokud jste tedy neměl nějaký zběsilý a životu nebezpečný nápad, nebylo vám nijak extra zle, pak předpokládám, že jste se více méně v pořádku dožil rána. Kombinace to únosná nejspíš tedy bude, ale jestli z toho nebudete mít nějaké problémy v budoucnu, to nedokážu vyhodnotit.
Doufám, že jste prošel zážitkem tak, aby se vám ani nikomu dalšímu nic nestalo a nemusel jste v budoucnu řešit žádné následky.
Budu ráda, když se ozvete, jak to proběhlo.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.