18-ti letý syn
lada
Dobrý den, můj čerstvě dospělý syn má problémy s marihuanou. Když mu bylo náct, vypadalo to po jeho odejití z divoké party, že se to samo pomalu vyřešilo, dodělal úspěšně učiliště a na podzim nastoupil do své první práce. Chválil si to, myslím ho to i bavilo, ale k mému údivu v poslední den 3-měsíční zkušební doby dal výpověď a od té doby je doma a od února se doma poflakuje. Před pár dny se mi otevřeně svěřil s tím, že to již nezvládá, všechny vydělané peníze utratil za trávu a víceméně si řekl o "záchranný kruh". Pls o pomoc, jak postupovat, že ho vezmu s sebou k Vám na terapii nebo něco obdobného , na to se moc netvářil. Žije v ucelené čtyřčlenné normální dobře situované rodině . Velice Vám děkuji za pomoc. L.

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
zkuste mu vysvětlit, že "záchranný kruh" o který si řekl, je návštěva Poradny pro rodinu. Zde se nebudeme zabývat primárně jeho užíváním návykových látek, ale tím, jak si stojí v životě a jak svůj život zvládá, tím, s čím by potřeboval pomoci a jak mu můžete pomoci Vy.
Posílám kontakt na naši Poradnu pro rodinu SANANIM, tel. 739 268 527 nebo 284 824 234, na kterém si můžete domluvit konzultaci. Pokud by syn odmítal přijít s Vámi, můžete příjít sama a probereme, co by jste potřebovala.
Za Poradnu Dana Pěčová