Koule Mistr Yoda
NikoPiko
Zdravím.. Dali jsme si s přítelkyní trošku párna. A pak požili napůl jednoho zelenýho mistra Yodu.
Bohužel... Už je to déle než hodinu.
A žádný nájezdy úplně neregistrujeme..
Respektive... Už mě kouřila 2x do úplného ztopoření... Ale po pár zasunech opět povadl.
Nejake rady? . poporipade Máte s yodou nějaké zkusenosti?♥♥ děkujeme

Odpověděl: Amrit Sen
NikoPiko, zdravím Vás.
Omlouvám se, že odpovídám vzhledem k vytíženosti poradny se zpožděním, pravděpodobně je tedy už z Vaší strany "po všem".
Doporučit Vám tedy mohu pouze to, abyste nikdy drogy nekombinoval, rizika jsou mimořádná, takže jestli jste v pořádku, můžete být jedině rád, že to dopadlo dobře, ať už se dělo cokoli.
Drogy mohou na každého člověka účinkovat různě, nevím, co je zelený Yoda, jestli "trip", "extáze", nebo něco jiného, v každém případě byste se měl smířit s tím, že Vám pervitin, ani zmíněná látka, natož jejich kombinace, nejspíš nikdy nepřinesou sexuální zážitky, o kterých sníte.
Přeji Vám i partnerce vše dobré, buďte na sebe opatrní a dbejte na pravidla HR - harm reduction, snižování rizik. Pokud Vám nic neříkají, zeptejte se pracovníků nejbližšího kontaktního centra pro uživatele návykových látek, nebo spádového terénního programu. Lze i zcela anonymně, rádi Vás s nimi bezplatně seznámí.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme. Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sám, se dozvíte na našem webu, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Hodně štěstí, Amrit Sen.