Užití Lexaurin 9 mg během 1 0ti hodin. Váha 55 kg
Komtesa
Co mám dělat? Ohrožuje mě to na životě? 9 mg během cca 10ti hodin

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Komteso,
nyní Vám odpověď posílám s několikahodinovým zpožděním, tak nevím, zda je to aktuální.
Pokud jste si vzala 9 mg průběžně v časovém rozmezí 10 hodin a nekombinovala to s jinými látkami včetně alkoholu, tak by jste měla být především ztlumená, spavá. Předávkování u Lexaurinu se projevuje hlubokým spánkem, svalovou ochablostí a zhoršenými reflexy dechovou nedostatečností až dechovou zástavou spějící ke kómatu. Určitě si nedávejte další tablety a naopak se snažte zajistit si někoho zodpovědného, aby Vás pohlídal. Buďe opravdu opatrná v pokračování těchto léků, mohou se bezpečně užívat pouze krátkodobě, pak je to spíše riziko závislosti, možných zdravotních i psychických komplikací
Držte se a pokud byste potřebovala se na něco doptat, tak se opět ozvěte.
HS