Perník mi už nic nedělá
Lenka 1234
Dobrý den začala jsem to brát každý den a už mi to nic nedělá.Jsem pořád unavená a jdu si lehnout i po užití. Mám jen hnusné pocity že když jdu po venku tak musím mít sklopenou hlavu protože mám pocit že se na mě vśichni dívají atd..

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Lenko,
přijde mi, že jste naprosto přesně vystihla moment, kdy si člověk začne říkat, jestli to má vlastně takhle dál cenu. K čemu to celé je? A kde je ta doba, kdy to byla ještě zábava? A tak to napíšu tak nějak narovinu, placatě: a není to tedy vhodná chvíle uvažovat o změně?
Kdyby vám to dávalo smysl, můžete napsat, odkud jste, poslala bych vám odkaz na nejbližší kontaktní centrum nebo adiktologickou ambulanci, co myslíte? Chtěla byste si s někým, kdo vás nebude soudit, o tom všem trochu promluvit? Služby takových poraden jsou diskrétní a zdarma. Do ničeho vás nenutí. Nikdo vás nikam nezavře. Jde možná jen o to si trochu ujasnit, co dál. Co říkáte?
Zdraví a hodně sil a odvahy ke změně přeje,
Gabriela Minařík.