Pomoc se zavislosti
Kleopatra
Dobry den, je nejaka moznost online pomoci se zavislosti na pervitinu. Nemohu nikam dochazet, nikdo o tom nevi a ani nechci aby to nekdo vedel.
Diky

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Kleopatro,
díky za Váš dotaz.
Přiznám se, že nemám informace o tom, že by fungoval nějaký on - line strukturovaný léčebný program určený k léčbě závislosti na pervitinu. Vzhledem k Vaší životní situaci zcela chápu, že si přejete mít jistotu, že se nikdo o Vašem problému nedozví. Ráda bych Vás v tomto směru ujistila v tom, že pracovníci léčebných služeb jsou vázáni mlčenlivostí danou zákonem, kterou nesmí porušit. Bez Vašeho svolení se tedy nic nedostane mimo zdi terapeutických místností.
Bohužel Vás neznám blíže, abych Vás odkázala na odpovídající péči. Ale vřele bych Vám doporučila obrátit se na:
Centrum komplexní péče o dítě a rodinu SANANIM
https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ckp/
To vede paní Ilona Preslová, která již řadu let pomáhá rodičům se závislostí. Centrum sídlí v Praze, ale pokud by pro Vás byla Praha špatně dostupná, není problém se s paní Preslovou spojit po telefonu nebo e-mailem. Můžete s ní detailněji probrat jak Vám je, co za pomoc hledáte, co by Vám vyhovovalo. Věřím, že by Vás nasměrovala na odpovídající zařízení nebo se Vám přímo věnovala. Docházka do Centra je možná i s dítětem, takže není potřeba řešit zajištění hlídání.
Nebo i nám můžete napsat, jaké větší město máte blízko a my se Vám pokusíme zjistit, zda některé zařízení ve Vaší blízkosti nenabízí buď on-line terapeutická setkání nebo možnost docházky společně s dítětem.
Snad to zatím takto stačí, pokud ne, napište podrobněji, klidně do skryté poznámky.
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná