UCHYLKA NA OBLEKY
SATAN
ZE ZENOU SI APLIKUJEM PERVITIN ZA UCELEM SEXU VDY TO TRVA JEN CHVILI PROTOZE SE ZACNU PIDIT PO JINZCH VECECH VETSINOU DAMSKYCH RAD NANE KOUKAM ZENA SI MYSLI ZE TO JE PRES CARU JSEM DEVIANT

Odpověděl: Amrit Sen
Opět zdravím,
před chvílí jsem odpovídal na Váš totožný dotaz, který jste do systému naší poradny zadal celkem 3x, vkládám tedy kopii předchozí odpovědi a prosím, příště stačí 1x, v opačném případě byste podobně, jako dnes, mohl komplikovat včasnou odpověď sobě i ostatním dotazujícím. Pozdrav a poděkování nikdy neuškodí.
Díky za důvěru. Na nic se neptáte, mohu jen zkusit odhadnout, že Vás zneklidňuje pohled manželky na Vaši zálibu, či tendence při sexu, nebo prožívání erotiky. Budeme rádi, když napíšete a položíte srozumitelný dotaz.
Možná, že se manželka cítí ve vašich intimních chvílích vzhledem k Vašim preferencím sama, buď je nesdílí, nebo ani nemůže.
Vaše preference nemusí znamenat, že byste byl, jak píšete, "deviant". Pokud člověk při sexu neomezuje svobodu druhého, ani mu neškodí, nemá velký smysl a bylo by zavádějící posuzovat, co je a není deviace, korektnější může být lékařství a jeho definice případných poruch, i to ale může být sporné a vlastně nevím, jestli Vám k něčemu budou.
Důležité je, jaký je a jak se vyvíjí Váš vztah s maželkou/partnerkou, jestli prosperuje a kvete, nebo naopak chřadne a uvadá. Z dotazu vyplývá, že asi spokojená není. Jak to prožíváte Vy?
Sex na drogách, pervitin nevyjímaje, může obrušovat city a dusit lásku, navíc, člověk se na něm, jako takovém, může stát závislým, ztratit o sex bez drog zájem a časem ho už ani nemusí být schopen. V krajním případě dříve, či později nemusí být schopen partnerského vztahu, lásky a vzájemného sdílení intimity, sexu bez drog, ani s drogami a může skončit sám, v lepším případě v zajetí autoerotiky.
Užívání drog vztahy ničí. Doporučuji Vám si o tom všem s manželkou za střízliva otevřeně popovídat a pokud o vztah a manželku stojíte, zkuste se domluvit, vyjít si v rámci možností vstříc. Pokud byste měl zájem promluvit i s odborníky, napište ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty, ať už pro jen pro Vás, nebo pro oba zároveň, či jednotlivě, obratem pošleme.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Drogy a sex:
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
http://old.planovanirodiny.cz/view.php?cisloclanku=2009111803
http://www.predcasna-ejakulace.cz/drogy-ovlivnuji-delku-sexu/
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/57/muzi-zeny-drogy-a-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/1/190/o-sexualnim-zivote-na-jehle.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/115/dekontaminace-i_2010-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/2/191/mene-zname-kousky-chlamydie-a-genitalni-opar.html
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
Stačí zatím takto?
Kdykoli napište.
Přeji Vám i manželce vše dobré,
Amrit Sen.