Pomoc při špatném podání drog
Stalose
Dobrý den, měla bych dotaz ohledně špatném vpichu drog, moje kamarádka má modřínu ve které je boule ale viditelná není, na první pohled je vidět že je ruka oteklá kolem místa vpichu a při doteku je cítit boule, celá ruka ji bolí jako kdyby si namohla sval, nejhorší na tom je že nechce k doktorce boji se že přijde o dítě když zjistí že je uživatelem drog a nevím co mám dělat mám strach že to může být vážné když si někam nezajde.... Nepřeháním to zbytečně??? Můžete mi nějak poradit co mám dělat ?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
určitě by bylo potřeba, aby ruku viděl někdo znalý. Pokud kamarádka odmítá jít k lékaři, ať alespoň zajde do Kontaktního centra pro uživatele drog, kde se dá využít i možnost základního ošetření, a to zcela nezávazně a anonymně, můžete tak kamarádku doprovodit. Nikdo nikam nic hlásit nebude, nemusí se bát.
K-centrum Liberec a Jablonec nad Nisou
Pracoviště Liberec
Felberova 256/11
460 01 Liberec
Zde nás najdete!
Telefon: 775 624 246, 482 713 002
Pracoviště Jablonec Nad Nisou
Střelecká 5437/6
466 01 Jablonec nad Nisou
Zde nás najdete!
Telefon: 775 624 246, 722 978 563
Otevírací doba Liberec
Pondělí až pátek: 8:00 - 12:00 hod. a 12:30 - 16:30 hod.
Otevírací doba Jablonec nad Nisou
Ponděli, středa, pátek: 9:00 - 12:00 hod. a 12:30 - 16:30 hod.
Kontakty
Vedoucí programu: Mgr. Jana A. Koudelková
E-mail: vedouci.kc@mostknadeji.cz, kc.liberec@mostknadeji.cz
Facebook: K-centrum Liberec Most k naději
http://www.mostknadeji.eu/liberecky-kraj/k-centrum-liberec/
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová