jak prestat s tramalem
Martasek
dobry den chci se zeptat jak mam vysadit tramal kdyz mi ho uz ani doktor nechce napsat.Je mu to fuk proste mi rekl ja uz vam to nenapisu.Tramal beru uz asi 3 roky a ted uz jsem na tom tak ze snim i krabicku 150mg denne.To schaneni uz zacina byt tezke pri tom mnozstvi...uz sem se snazil,ale kdyz si vemu treba jen 10ks nebo kapky tak vecer proste jak uz mam jit spat tak misto toho se prevaluju treba do 3 rana nez vstanu a vemu si.a pak zbova a znova..chodim i k psychiatrovi ten mi psal 4baleni 100mg.Zbytek si schanim ruzne..pritelkyne jeji rodice moji rodice kamaradi...a ted aji kdyz se divam na internetu ze lidi chteji 2500treba za jedno baleni kapek nebo 1200za krabicku i vice..tak si rikam ze by zeme byl asi milionar..,ale nechci prestat jen kvuli tomu,ale kvuli sobe a rodine mam dve male deti a venovat se jim da zabrat.Uz sem mel i 5krat epilepticky zachvat a od doby co jsem jich snedl asi 50ks tak jsem ho uz nemel..ale 2krat musela i sanitka dojet bo se to stalo venku kdyz jsme sli zrovna s malym z nakupu takze jeste s toho scenerie strasna..prosim poradte nejak ale jak brat ten tramal abych mohl pres den fungovat ale taky vecer spat a nestaci mi jak sem psal treba 7ks odpo.a 7 vecer..na me pride depka tak opravdu ..neda se dat nejak do komatu treba?ze by ten abstak presel v tom spanku?diky za pomoc ty rady co vsichni davaj jsou jen to co uz davno vim ale na me stejne neborou a myslim ze na spoustu lidi taky ne.diky

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Opravdu to není jednoduchá situace, ale je řešitelná, když jste rozhodnutý ke změně. Bez Vašeho rozhodnutí a vlastní aktivity se závislosti jen tak nezbavíte. Vidina vyléčení se během spánku by byla skvělá pro řadu lidí, kteří jsou v té samé zoufalé situaci jako Vy, ale v realitě to tak nefunguje. Asi nejideálnější variantou i vzhledem k přítomnosti epileptických záchvatů, které jsou život ohrožující, bych Vám doporučila jít na detoxifikaci do nemocnice, kde jste stále pod dohledem zdravotníků a postupně se vysazuje návyková medikace a nahrazuje bezpečnými léky, které Vám pomohou překonat abstinenční příznaky. Nedoporučovala bych Vám, právě kvůli riziku zdravotních komplikací, se do toho pouštět sám. Přestože budete nějakou dobu mimo rodinu a zkomplikuje se tím situace doma, je vhodnější opravdu jít na pobytovou léčbu než být nefunkční v domácím prostředí a vystavovat rodinu nepříjemným stavům, kterým v tu chvíli nebudete schopen zabránit. Také by Vám odpadlo neustálé shánění si léků s placením horentních částek. Promyslete to, proberte to s rodinou a pokud byste potřeboval kontakty na odborné zařízení poblíž Vašeho bydliště, určitě se ozvěte opět a pokusíme se Vám dát správné odkazy. V tomto ohledu je opravdu důležitá osobní konzultace k zjištění všech příznaků, obtíží a celkově Vašeho stavu.
Také po detoxifikaci by bylo dobré mít nějaký plán, kdy tak předejdete možným relapsům a budete moci s někým sdílet obtíže v počátku abstinence.
Buďte na sebe opatrný a přeji správná rozhodnutí.
Za Drogovou poradnu
HS