Pomoct se závislostí
Petr
Zdravím
Jsem dlouhodobý (17let)uživatel pervitinu s bohatou trestní minulostí. Do nedávna OSVČ v Německu. Jsem závislí na alkoholu. Během posledních měsíců jsme přišel o držku s dětma, vykašlal se na stálou práci v Německu, dlužím kam se podívám. Pod vlivem alkoholu naboural a zničil auto. Dnes mám pár dní do vystěhování že bytu. Piju tvrdý Alkohol dnes už převážně sám. Minimálně 2 lahve denně + pervitin.
Pokusit se přestat pít je pro mě dnes už hlavně fyzicky nezvladatelný. Absolutně neřeším svou životní situaci. Ztrácím kontakt s dětmy i rodinou..
Dlouho jsem si nedokázal přiznat že mám opět problém. V minulosti jsem absolvoval léčení v červeném dvoře a ve VTOS se závislostí na pervitinu-neúspěšně.
Nyní nejspíš poprvé mám opravdu zájem se sebou něco udělat. Jelikož pocházím z malého města stydím se požádán o pomoct svého obvodního lékaře. Bez odborné pomocí a izolace to nezvládnu.
Léčebna jedinou možností. Na koho se mám obrátit?

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím, Petře.
Asi omylem jste zadal totožný dotaz opakovaně, pro jistotu odpověď + kontakty kopíruji i sem.
Mějte se hezky, MK
Kopie:
obrátit se na pomoc, je rozumné. Jelikož jde o dlouhodobou závislost + plno dalších problémů, které potřebuje řešit, doporučila bych spíše terapeutickou komunitu, např. TK Němčice, více zde: https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/nemcice/.
Je potřeba zajít do nejbližšího Kontaktního centra pro uživatele drog a tam požádat o pomoc se zprostředkováním.
Žatec:
K- Centrum
Dvořákova 11, Žatec
e-mail: vedouci.kcz@mostknadeji.cz nebo vedouci.atk2@mostknadeji.cz
Vedoucí Martin Motl, DiS., tel: 602 219 371
Pevná linka: 415 710 514
Modrý dům K-centra v Žatci je v horní části náměstí Svobody, pár metrů od Lékárny
Provozní doba:
PO - PÁ 8:00 - 12:00, 12:30 - 16:30
http://www.mostknadeji.eu/ustecky-kraj/k-centrum-zatec/
Most:
K-Centrum
Jilenického 1929, Most
Tel: 602 219 372
Email: vedouci.kcm@mostknadeji.cz
Vedoucí programu: PhDr. Jandová Dagmar
Otevírací doba - Pondělí až pátek: 8:00 - 16:30 hod.
http://www.mostknadeji.eu/ustecky-kraj/k-centrum-most/
Chomutov:
K-Centrum
Hálkova 224, Chomutov
Tel: +420 474 652 030
Email:
kcchomutov@svetlokadanzs.cz
WWW:
www.svetlokadanzs.cz
https://socialnisluzby.kr-ustecky.cz/socialni-sluzby/k-centrum-chomutov-257/
Zajděte tedy do nejbližšího Káčka a požádejte o pomoc. Pořadník to Terapeutické komunity Němčice (dále jen TKN) má na starost kolegyně Bc. Vladimíra Molleková Mobil: +420 607 082 095 (v pracovní dny) Email: mollekova@sananim.cz, je třeba se s ní spojit, vyplnit potřebné formuláře, nechat se zařadit do pořadníku. Před nástupem do TKN je třeba projít klasickým detoxem, pak následuje pobyt v TKN. To vše by Vám v Káčku vysvětlili a pomohli zařídit. Nebojte se tam zajít.
Pokud by byl v TKN nástup delší, jsou další možnosti komunit, např. https://wl1.cz/terapeuticka-komunita/ nebo https://www.magdalena-ops.cz/cs/pobocky-a-oteviraci-doba/, dále https://advaitaliberec.cz/terapeuticka-komunita/.
Tak držím palce! A dejte vědět, jak to dopadlo.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová