Nevolnost,pocit na zvracení
Viktor
Dobrý den chtěl bych se zeptat,proč mi bylo zle po užití pervitinu (nosem). Šlo o malé množství. Kamarád měl taky a nic mu nebylo. Bylo mi nevolno a měl jsem pocit na zvracení a brnění v hlavě. Toto se mi stalo podruhé. V prvním případě jsem zvracel. Ale to se jednalo o větší množství než teď.Jinak to bylo ok. Jsem jen občasný uživatel akorát teď moc nedávám ty dokřupy tak vždycky potřebuju trochu na spraveni

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Viktore,
těžko takto identifikovat příčinu Vašich obtíží. Může to souviset s kvalitou pervitinu. S přísadami, které obsahuje pervitin, a na které můžete být alergický nebo s Vašim momentálním zdravotním stavem.
Mohou v tom sehrat roli i případně léky, které můžete užívat. Podstatné je, že pokud Vám je opakovaně zle po pervitinu a za jiných situací se to neděje, tak byste se měl rozhodnout, zda Vám za to stojí stejná zkušenost.
Kdyby obtíže přetrvávaly bez užití pervitinu, doporučuji dojít za praktickým lékařem a nechat se vyšetřit k vyloučení jiných zdravotních komplikací. Určitě nic nepodceňujte.
Pokud byste potřeboval i kontakty na odborná adiktologická zařízení, napište odkud jste a rádi Vám je poskytneme.
Za Drogovou poradnu
HS