Závislost na tramalu
Tomáš
Dobrý den,chtěl bych pomocí se závislosti na tramalu. Buďto se z toho vyléčit a nebo si vzít od vás nějaký tramal nejlépe kapky tramabene 96ml.
Děkuji za odpověď.
S pozdravem Tomáš Jxxxxxxx

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
je mi líto, ale naše poradna neslouží k poskytování receptů nebo přímo léků pro řešení Vašich obtíží.Tyto věci je potřeba řešit osobně. Můžeme Vám poskytnout kontakty na odborná adiktologická zařízení, kam se můžete obrátit pro pomoc. Buď můžete řešit své obtíže abstinenčně orientovanou léčbou nebo substituční opiátovou léčbou.
V obou případech by bylo dobré se přímo osobně obrátit na adiktologické odborné zařízení, které by Vám to pomohlo zařídit a kde mají lepší přehled o nabízených službách.
Zde jsou odkazy na kontaktní centrum pro první kontakt, kde Vás případně nasměrují na potřebné služby.
KAPPA - HELP, z. s.
Kontaktní centrum Přerov
Kojetínská 382/11, Přerov, 750 01
Tel.: 773821003
www: http://www.kappa-help.cz
Kontaktní centrum Olomouc
Společnost Podané ruce o.p.s.
Sokolská 48, Olomouc
Tel.  778 411 689
nebo přímo substituční léšba
Substituční léčba - metadon, subutex
I. P. Pavlova 12, Olomouc, 775 20
Tel.: 588 444 618
MUDr. Jarmila Šmoldasová
www: http://www.fnol.cz
Snad Vám to pomůže v řešení situace. Pokud budete potřebovat, ozvěte se opět.
Za Drogovou poradnu
HS