Fentanyl
Satan
Náhodou jsem se přejel fentanylem. Ne, neplánoval jsem to. Oživovalo mě komando zdravotníků, byl jsem v šoku.. Jenže co dělat když je člověk zvyklý na heroin a neni k dostání.. prokazování závislosti je rovněž velmi obtížné

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
rozumím snaze řešit svou závislost a obtíže s tím spojené. Z Vašeho sdělení není jasné, zda jste se pokusil o substituční léčbu opiátového typu. To se mi jeví jako vhodné řešení Vašeho problému. Pokud byste potřeboval odkazy na substituční zařízení v místě Vašeho bydliště, tak nám napište a zkusíme Vám je poskytnout.
Můžete se kouknout i na odkaz https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/, kde jsou vypsaná odborná adiktologická zařízení v krajích.
Další variantou k řešení a k Vašemu zvážení je abstinenčně orientovaná léčba. Píšu pouze obecné možnosti, ale pokud byste chtěl něco doplnit, napište konkrétnější dotaz a pokusím se Vám odpovědět.
Určitě se najde nějaké bezpečnější řešení. Buďte na sebe opatrný.
Za Drogovou poradnu
HS