heroin obcas
hlavonozec
Dobry den, cca 2x az 3x tydne uzivam snupanim heroin. Delam to asi dva mesice. Zatim zadne abstinencni priznaky, mezi branim heroinu, nepozoruji. Kdyz ho ted vysadim nadobro, mohu abstinencni priznaky ocekavat? Mam na mysli hlavne ty fyzicke. Dekuji.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
vytvoření si závislosti je u každého individuální, ale počítám, že už se v této chvíli vysazení u Vás nějakým způsobem projeví. Možná ne v takové intenzitě, ale  přece jen si tělo přivyká na nějakou látku, která ho ovlivňuje celkově psychosomaticky. JIstotu máte však v tom, že pokud budete pokračovat dále, návyk bude silnější a tomu odpovídající abstineční příznaky při vysazení.
V odkaze přikládám základní obecné informace, koukněte se na to,
http://www.drogovaporadna.cz/opiaty/heroin.html
Nyní záleží na Vás, do jaké míry se chcete vystavovat takovému riziku. Zvažte, zda není lepší stopnout to dříve než budete řešit horší následky. Pokud se budete potřebovat ještě na něco doptat nebo dát kontakty na odborná zařízení, klidně znovu napište.
Za Drogovou poradnu
HS