Nevím co dělat
Kiola
Chtěl jsem se zeptat užívám už dlouho době pervitinu asi 3 roky v kuse každej den užívám to přes sklo chtěl jsem se zeptat v ústech Mezi dásněmi se mi dělají bílé takové hnisavé rýhy podél dásní jak jsou čelistní kostí s ještě takové červené rýhy podél dásní vypadá to jak kdyby řízná rána podél spodní části čelistní kostí s Mezi dásní chtěl jsem se zeptat na co to vypadá nebo co stým dělat nebo kde zajít prosím o bližší informace děkuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Kiolo,
není v naší moci takhle na dálku vyhodnotit, co se děje. Podle popisu by mohlo jít o celou řadu věcí, které mohou, ale také vůbec nemusí, souviset s užíváním pervitinu přes sklo. V tuto chvíli bych vám doporučila - s ohledem na popis - obrátit se na svého zubaře, případně ORL. Mohlo by jít o zánět, který se dá zaléčit. Odkládat lečbu nedoporučuji, riskujete eskalaci problémů ... v první řadě možná jen pokud jde o chrup, ale kdo ví. Takže doporučení - neodkládat a ozvat se zubaři, případně zajít na ORL, případně k praktikovi. Čím dřív, tím líp!
Budu ráda, když napíšete, jak jste pochodil.
Přeju, aby se vše brzo srovnalo. A kdybyste chtěl řešit svou závislost na pervitinu, napište znovu. Můžeme vymyslet, kam se obrátit, kde by vám pomohli. Nicméně teď nečekejte a řešte zánět v ústech!
S pozdravem,
Gabriela Minařík.