Konec se závislostí
Zadna
Zdravim je my 32 let jsem otec 5 deti a jsem závislí na pervitinu a je na case zacot novou etapu sveho zivota spolecneho zivota se svou milovanou rodinou ale nevim jak prestat a nejde my to muze me prosim nekdo doopravdy pomoc ja sam na to nemam dekuji zanechavam i svuj kontakt na tel jmenuji se XXXXX XXXXXX 32 let a tel: XXX XXX XXX dekuji za pomoc

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Je moc fajn, že byste rád svoji závislost na pervitinu řešil, tím spíš, že máte početnou rodinu. Doporučuji Vám vyhledat odbornou podporu, zavolat do nejbližšího kontaktního centra, adiktologické ambulance, AT poradny, nebo obdobného zařízení, které poskytuje poradenské konzultace, další formy pomoci a služeb lidem, kteří užívají návykové látky a domluvil si termín osobní schůzky.
Při ní, po bližším seznámení se situací a příběhem Vám zkušený/á odborník/odbornice doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, seznámí Vás s možnostmi léčby, kterou Vám pomohou zařídit a mnoho dalšího, pokud projevíte zájem.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme. Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sám, se dozvíte na webu naší poradny v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Naše poradna je anonymní a s dotazujícími komunikujeme pouze prostřednictvím jejího rozhraní, proto jsem Vaše jméno a telefonní číslo z důvodu ochrany soukromí nahradil symboly.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba.html
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba/detoxifikace.html
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba/lecebne-programy.html
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba/dolecovani.html
Doporučuji Vám jednat, v opačném případě by se mohlo stát, že se Váš dobrý úmysl rozpustí v dalších dávkách drogy.
Přeji hodně štěstí, držím palce!
Amrit Sen.