Ghb 4 roky
Honor
Dobrý den chci se zeptat užíval jsem látku ghb 4 roky pravidelně každý den a poslední dva roky jsem si aplikoval každou hodinu dávky 3,3 ml občas až 4,5mll předávkoval jsem se tolikrát že raději nebudu uvádět v číslech ale stav bezvědomí,hodinové kroucení v těžkých svalových křečích hodně nepravidelné dýchání atd atd po dvou hodinách jsem se probudil nic jsem si nepomatoval a první co jsem udělal po probuzení nachystal další dávku 3,3 ml a byl jsem free fungoval jsem normálně dal a za dva dny jsem se předávkoval opět a nebyl jsem sám a starali se o mě moji známí kteří když viděli co to semnou dokáže udělat měli o mě brutální strach!!!pak to bylo nějakou dobu tak často že už to brali že je to u mě normální a snažili se když se to zase stalo a dal jsem si moc tak mě hlídali abych se někde nepraštil atd atd mohl bych tady napsat vše co jsem prožil a hlavně přežil na tekutém Ghg tak že jsem napsal aspoň nějakou část aby člověk který mi bude odpovídat na mojí otázku trochu věděl čím jsem si prošel....a pochopil jak to u mě fungovalo.Rozhodl jsem se užívání ghb omezit a když to půjde úplně přestat užívat tak jsem začal trvalo to asi 14 dní jsem snižoval mé dávky pomalu ale jistě 3,5 ml-3,0ml-2,2ml-1,5ml-1ml a dávky časové rozmezí aplikace 3-4h 1ml dnes už je to 7 dní co jsem si ghb neaplikoval prošel jsem si peklem snižování dávek bylo hodně nepříjemné když užíváte každou hodinu dávku 3,5ml a tu jsem občas vůbec necítil že najela a musel jsem si ještě třeba 2ml přidat tak že nepříjemné pocity jsem začal cítit a vnímat už při snižování dávek a těch 7 dní detoxikace bylo nejhorších:pocení,bolest břicha, závratě,špatné vidění,strach se postavit na nohy a dojít někam třeba na WC nebo venčení psa,průjem,nespavost, vnitřní třes, třes rukou a celého těla,a vnitřní strach jestli se mi v noci nezastaví dýchání když polknu xanax atd atd no opravdu nic příjemného to není. Dnes už je to 8 dní co jsem ghb vůbec neměl užívám občas večer lék xanax abych se trochu vyspal,do hromady je to celkem 22 dní a chci se zeptat kdy to peklo skončí!!! A bude mi zase normálně děkuji za odpověď Honor

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Honore,
a děkuji vám za dotaz. Položil jste ho poslední lednový den a my se k odpovědi dostáváme až dnes. Omlouvám se vám tímto za zpoždění. A zároveň netuším, do jaké míry je váš dotaz dosud aktuální, protože v době, kdy jste dotaz psal, jste zmínil, že je to už 8 dní, kdy jste bez GHB. Pokud jste vydržel, měl byste za sebou v tuto chvíli už více než 20 dní abstinence a v tom případě byste měl mít to nejhorší za sebou.
Pravdou je, že podobné látky se (ještě navíc z takto vysokých dávek) nedoporučují vysazovat doma. Ideální je detoxifikace pod dohledem lékařů, v nemocnici, tj. na detoxu. Rizika jsou příliš veliká, mohou být i fatální. Často se vysazování GHB přirovnává k vvysazováním větších dávek alkoholu a benzodiazepinů. Abstinenční příznaky bývají velmi nepříjemné jak po fyzické stránce, tak následně nebo i současně, po té psychické. Výjimkou nejsou halucinace a stavy, které si vyžádají pobyt na psychiatrii. Takže pokud máte vysazení za sebou, máte můj velký obdiv a gratuluji vám ke štěstí, které jste měl, pokud jste nepotřeboval hospitalizaci.
Zároveň doufám, že vysazení vnímáte jen jako začátek, a že jste si dokázal sehnat pomoc a podporu. Vysadit je těžké a skvělé, když se to povede. Ale často je to jen začátek delší cesty. Vůbec bych proto po vysazení neváhala a zašla k psychiatrovi, který rozumí i závislostem. Bohužel není snadné někoho takového najít, resp. čekací doby jsou dlouhé. Pokud nějaký takový kontakt máte, nebojte se ho využít.
Je velmi pravděpodobné, že se objeví chutě, dost možná i nějaké nepříjemné psychické stavy, rozlady, deprese, úzkosti. Nevím, co přesně vás k užívání GHB v tak velkých dávkách vedlo. Podle toho, co jste popisoval, jste byl nakonec de facto neustále mimo. A tak trochu odhaduji, že vám v tom normálním světě muselo být hodně těžko, když jste měl tak velkou potřebu z něj utíkat. Pletu se? S vysazením je možné, že se objeví pochyby, otázky ohledně smyslu života. Zkuste je brát jako další důvod, proč vyhledat psychiatra, ale také možná psychoterapii. Máte s něčím z toho zkušenost?
A v neposlední řadě ... opatrně s jakýmikoli jinými látkami ... a to ať už jde o xanax, nebo cokoli jiného, včetně alkoholu - abyste nevytloukal klín klínem.
Držím vám palce, přeju hodně sil, trpělivost, a odvahu říct si o pomoc a podporu.
S pozdravem a přáním, abyste se z toho dostal,
Gabriela Minařík.