levamisol bloated nose po užití kokainu
Lil
Jsem občasný uživatel kokainu. Poslední dobou nicméně mám vedlejší účinky dopadající na mou pleť. Kolem nosu tě tvoří červená vyrážka a občas je i otekly. Podle hledání mužu mít reakci na látku levamisol. Jak prosím tento problém řešit případně jak závazný je . S kokainem jsem po těchto potížích skončil a nehodlam pokračovat v jeho užívání. Děkuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
předem se omlouvám za pozdější reakci na Váš dotaz. Chci ocenit, že jste se rozhodl upřednostnit zdraví před užíváním kokainu. Pokud jste vypozorovoval, že souvisí Vaše zdravotní problémy s užíváním kokainu, je pak správné skončit s tím. Kromě toho předcházíte dalším vážnějším problémům. Užívání kokainu je zátěžující pro kardiovaskulární systém, stoupá riziko srdečních a mozkových příhod. Dlouhodobé šňupání vede k poškození nosní sliznice, často nevratnému, postižení či ztráta čichu je pravidlem.
Je otázkou, co všechno může obsahovat kokain, kromě levamisolu, a co u Vás vyvolává alergickou reakci. Reakce těla na cizí látky může být opravdu individuální. S odstupem času by měli Vaše potíže odeznít, ale před domácí léčbou různými krémy nebo mastmi bych Vám doporučila navštívit kožního lékaře, který by doporučil adekvátní léčbu.
Za Drogovou poradnu
HS