Jak skončit
Anna
Brala jsem někdy častěji, někdy třeba 1 za 3 měsíce. Přišlo mi, že nemám problém. Teď jsem začala hrát automaty přes net. Byla jsem online v kontaktu s někým od vás. Ten mě odkázal, že spadam spíše do skupiny narkomanu nebo jak to nazvat a ne gembleru... Začala jsem to řešit kvůli tomu hraní. Nevadilo mi, že si sem tam dám. Ale teď jak to udělám, tak hraju a a prohrané častý se začaly silně zvyšovat. Což samozřejmě kvůli své rodině i kvůli sobě nechci. Nemám skoro čas. Bylo mi řečeno že sezení jsou někdy myslím v úterý dopoledne? Už chci aby to skončilo, tak strašně mě to mrzí. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Anno,
děkujeme za dotaz a chci Vás ocenit, že chcete řešit svoje obtíže. Pokud Vám byla doporučena skupina na úterní dopoledne, tak se jedná o Motivační skupinu v Denním stacionáři, která se koná pravidelně v úterý a ve čtvrtek od 10.30 hod. Můžete se kouknout na stránky, kde je více o zařízení, co nabízí a co je smyslem této skupiny. Zde odkaz http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Denní stacionář se nachází na Praze 7 v Janovského ulici 26. Na skupinu se nemusíte předem hlásit nebo mít doporučení a jak je i v informacích u této skupiny matky s dětmi mohou přijít v úterý mezi 9-15 hod.  bez objednání.
Přeji, ať se Vám daří vytrvat v rozhodnutí ke změně.
Za Drogovou poradnu
HS