Pervitin a pocit
Marlis
Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat co nebo proč se u mě po injekční aplikaci pervitinu, začal objevovat pocit horka a tepla. Hlavně v oblasti tváří, pohlaví a břicha. Nitrožilně užívám 2 rok, ale tento pocit u mě začal teprve pár měsíců zpět.
děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Marlisi, Marlis, zdravím Vás,
díky za důvěru. Pocity horka a tepla se při nitrožilní aplikaci pervitinu mohou dostavovat, i když jsou častější při aplikaci některých opioidů, nebo chemikálií, které se mohou v dávce vyskytovat, coby zbytky z výroby, nebo díky opomíjenému čištění, nebo dosušení. Stejně tak mohou jít na vrub nejrůznějším, často velmi nebezpečným příměsím, kterými kvůli vyšším ziskům, distributoři drogy ředí.
Neměnil jste "rychlost" aplikace? Jestli aplikujete drogu rychleji, nebo snad velmi rizikově "pod tlakem", než před časem, může to být i tím. K tomu jen pro Vaši bezpečnost, při "rychlé" aplikaci drogy, byste riskoval závažné poškození zdraví a ohrožení života.
Drogu si můžete nechat laboratorně otestovat, ale počítejte s tím, že se cena testu může vyšplhat až na cca 2000 korun. Kdybyste chtěl více informací k možnosti otestování drogy, specializovanýcm zařízením, místům, kde se testy provádí a postupu, jak takový test sjednat, kdykoli napište.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.