Heroin
Silvi
Dobrý den , bývalí ex přítel přinesl parno s další látkou.. vypadalo to jako hnědej herak, takže jsem si dala malou pecku + brko a pocity byly úplně jiné.. brnění těla , euphorie , motání hlavy atd. Po 2 dnech ale jsem onemocněla.. návaly zimy , unava , bolení v krku a chtěla bych se právě zeptat jestli to není i tím že jsem chytla dojezd nebo tak
Děkuji za odpověď

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Silvi,
díky za dotaz. Vůbec si bohužel netroufám takhle on-line rouzlousknout, čím je Váš aktuální stav způsobený. Jak píšete, jedna z variant je ta, že byl pervitin říznutý další látkou nebo jde opravdu o virózu či bakteriální infekci.
Pokud by šlo o "dojezd", měl by se Váš stav během krátké doby upravit. V případě nemoci může být vývoj horší, v případě zhoršování obtíží by určitě stálo za to vyhledat lékaře.
V každém případě je dobré v tuto chvíli odpočívat, dopřát si dostatek spánku, vitamínů (vitamin C, zinek, vitamín D...), pravidelně a pokud možno zdravě jíst a dodržovat pitný režim.
Každopádně Vám velmi doporučuji užívat jen takové látky, o kterých máte alespoň základní povědí o tom, co jsou zač. Tedy od ověřeného zdroje, bez známek nějakých jasných podivných příměsí....jde opravdu o hazard se zdravím, který nemusí skončit jen bolestí v krku a únavou.
Buďte na sebe prosím opatrná!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná