antidepresiva x houbicky
Jerry
Dobry den. Od prosince 2020 uzivam antidepresiva. Velice vyjimecne, kdyz jsem nekde s kamarady venku si dam marihuanu, ta mi nikdy nezpusobila spatny stav, mam to (v malem meritku) i radsi nez alkohol, protoze mi z toho neni vubec spatne a pomerne rychle to odezni. Kamaradi si (opet velice vyjimecne a v malem mnozstvi) nekdy davaji houbicky. Moc me laka to zkusit, urcite ne nejak hodně, jen male mnozstvi, ale bojim se, jestli by me to nemohlo v krajnim pripade i zabit. Chapu, ze je to spatne, ale to i ta marihuana nebo alkohol. Nemam s jinymi drogami zadne zkusenosti, proto se ptam. Predem dekuji za odpoved.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Jerry,
rozumím, že Vás láká vyzkoušet něco stejného, ss čím mají dobrou zkušenost kamarádi. Zakazovat Vám to nemůžu,ale doporučovat Vám to také nebudu. Za prvé i vzhledem k užívané medikaci, která Vám pomáhá stabilizovat psychický stav. Zároveň užívání houbiček je samo o sobě rizikové. Jedná se o halucinogen, kdy po požití může dojít k zvýraznění nepříjemných stavů např. depersonalizace, halucinace až k psychotickým stavům a přispět tak k rozvoji dlouhobých psychických problémů. Hrozí riziko, že pod vlivem psilocybinu můžete svým jednáním ohrožovat sebe nebo ostatní. Více se můžete dočíst na tomto odkazu: http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/psilocybin.html
Buďte na sebe opatrná, protože každý reaguje na užívání drog jedinečně a to, co přináší někomu pohodu a relax, tak pro někoho to může mít velmi negativní zkušenost s následky.
Snad jsem Vám odpověděla dostatečně. Pokud byste potřebovala další informace, pokusíme se na ně odpovědět i v kratším termínu.
HS