Jak léčit praskliny abcesy
Milena
Užíván pervitin nitrožilně ale skoro pořad si to dám vedle mamm otoky po rukách i na noze a prasklý mi ale místa jsou moc zarudla a červená k lékaři nechci chodit jak to mám léčit díky zařadí

Odpověděl: Amrit Sen
Mileno, opět zdravím.
Před chvílí jsem odpovídal na Váš totožný dotaz, který jste do naší poradny zadala celkem třikrát. Přikládám tedy předchozí odpověď a příště určitě stačí jednou.
Díky za důvěru, chápu, že se Vám nechce vysvětlovat lékaři evidentní skutečnost, jak jste k defektům přišla, ale věřte, jestli nechcete riskovat, že přijdete o končetinu, nebo o život, že není zbytí.
Změřte si teplotu a pokud ji máte zvýšenou, uhánějte hned, třeba i na noční pohotovost do nejbližší chirurgické ambulance v nemocnici.
Na převazy a další nutné ošetřování můžete po potřebném lékařském servisu docházet i do:
Kontaktní centrum White Light
Doubravská 122/5
415 01 Teplice
Telefon: 417 530 788
Mobil: 602 414 911
E-mail: kc-teplice@wl1.cz
Web: https://wl1.cz/kontaktni-centra/kontaktni-centrum-teplice/
Užitečné odkazy:
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/504/absces-znamy-neznamy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/25/abscesy-atd-vcetne-protiinfekcniho-dvanactera.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/31/co-na-rany-boule-a-telni-kratery.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/92/rady-vsemi-mastmi-mazane.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/121/dekontaminace-iii_2008-harm-reduction.html
http://www.edekontaminace.cz/downloads/1386663309_dekontaminace_iii_2013.pdf
Zároveň Vám doporučuji vzít to, co se Vám děje, jako jasnou zprávu o tom, že je na čase změnit životní styl, i o tom si z pracovníky centra můžete popovídat. V opačném případě oočekávejte prohlubování ještě závažnějších zdravotních, sociálních, vztahových a dalších problémů a potíží.
Do té doby si injekčně neaplikujte, rozhodně ne do okolí defektu, či defektů a další užití odložte na co nejdelší čas, zkuste užívání minimalizovat.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná, pozdrav a poděkování nikdy neuškodí.
Apeluji na Vás, vyhledejte lékařskou pomoc!
Amrit Sen.