Pervitin
Naděje
Dobrý den.Syn bere 2 roky pervitin, šňupáním.Momentalne týden nebere nic,dá se říct,že to zvládá v normě,pouze hodně unaven,dost pospava,daří se nám s ním i mluvit ale vidíme,že je skleslý .Jak mu pomoci nebo čím,ať se mu ta situace lépe zvládá,sám mi několikrát řekl,že se necítí nic moc,že má absťák.Je to pro nás i tak velký pokrok,dva roky vše zapíral a nekomunikoval.Dekujeme

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
to je skvělé, že se vám se synem daří lépe komunikovat. Bohužel nepíšete, kolik je mu let.  Pro celkové zhodnocení situace je to důležité. Bylo by dobré, aby začal navštěvovat nějaké zařízení, kde mu odborníci pomohou s jeho problémy. Abych vám ale mohla poradit kam se obrátit, potřebuju tuto informaci. Můžete připojit i odkud jste, pomůže nám to lépe hledat vhodné zařízení.
Týdenní abstinence od pervitinu je v podstatě jen o vyčištění těla od drogy. Organismus se užíváním vyčerpává, a proto potom přichází únava. Na pervitin je závislost především psychická, nejtěžší jsou první týdny a měsíce po vysazení. Udržet abstinenci je těžké. Nechci vám brát naději, že věci jsou na dobré cestě, jistě jsou. Ale bez odborné péče je šance na to, že by váš syn takto přestal ze dne na den mnohem menší.
Jinak je také dobré abyste byli trpěliví, syn může znovu uklouznout....nemusí to znamenat konec světa.
Ozvěte se tedy s doplněním, díky za dotaz a ať se daří!
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková